NEW BALANCE ML373NAY MEN'S
NEW BALANCE ML373NAY MEN'S
NEW BALANCE ML373NAY MEN'S
NEW BALANCE ML373NAY MEN'S
NEW BALANCE ML373NAY MEN'S

NEW BALANCE ML373NAY

Dydžių lentelė

Šios prekės šiuo metu neturime.

NEW BALANCE ML373NAY kedai vyrams.

Klasikinis 373 modelis sukurtas 70-aisias.

Pagaminti iš aukštos kokybės verstos odos ir tekstilės.

Guminis padas.

Plotis: D (standartinis).

Prekės pristatomos Lietuvoje per 5-6 darbo dienas

Prekių pristatymas
  • Prekių pristatymas Lietuvoje nemokamas perkant už daugiau nei 60 EUR, kitu atveju – 4 EUR.
  • Internetu įsigytas prekes galite atsiimti SNKRS Vilnius Sneaker Store parduotuvėje Vilniaus g. 45, Vilniuje arba gauti nurodytu adresu Lietuvoje.
  • Prekes galime pristatyti į namus arba darbovietę.
  • Visas internetu pirktas prekes Lietuvos teritorijoje pristatome per 1-2 arba 5-6 darbo dienas nuo užsakymo apmokėjimo gavimo. Tikslų prekės pristatymo laiką rasi prekės aprašyme arba susisiek su mumis orders@springs.lt arba telefonu +37069964472.
  • Pirkdamas – nepamiršk įrašyti savo telefono numerio – kurjeris dažnai paskambina susitarti dėl tau patogiausio pristatymo laiko.
  • Jeigu turi specialių pageidavimų, pvz. tavo pirkinys yra dovana kitam ir nori, kad užrašytume linkėjimą jubiliatui ir nepridėtume pirkimo sąskaitos – parašyk mums į orders@springs.lt ir padarysim viską, kad tavo norai išsipildytų.
Prekių grąžinimas

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Labas,

jei netiko užsisakytų batų dydis ir norėtum pakeisti į savo dydį ar dėl kitų priežaščių prekę grąžinti ir atgauti pinigus, tai gali padaryti itin paprastai. Sek šiais žingsniais:

  • Jei prekė netiko, per 14 kalendorinių dienų nuo pirkimo dienos gali ją grąžinti.
  • Tam, kad galėtume priimti grąžinamą prekę, įsitikink, kad ji: nenaudota, neturi jokių devėjimo žymių ir supakuota originalioje, nepažeistoje, pakuotėje.
  • Jei prekė atitinka visus aukščiau nurodytus kriterijus – siųsk laišką orders@springs.lt su savo vardu, pavarde, užsakymo numeriu ir adresu, iš kurio Tau bus patogu kurjeriui perduoti siuntą (prekės grąžinimas tau nieko nekainuos – Venipak kurjeris atvyks mūsų sąskaita). Jei nori pasikeisti į kitą dydį – parašyk kokį, jei nesi tikras – padėsim išsirinkti! Nemokamai pasikeisti dydį galėsi tik vieną kartą.
  • Prekę supakuok į siuntos dėžę, kurioje prekę gavai ir užklijuok lipnia juosta.
  • Tik gavusi Tavo laišką SPRINGS komanda užsakys kurjerį tavo nurodytu laiku ir atsiųs siuntos dokumentus.
  • Paštu atsiųsime PDF dokumentą, kurį sudaro 3 puslapiai: viena siuntos etiketė su barkodu ir du siuntos lydraščiaiAtsispausdink dokumentą (tiks betkoks spausdintuvas) ir siuntos etiketę priklijuok lipnia juosta prie jau supakuotos siuntos, o abu siuntos lydraščius pasirašyk prie laukelio “siuntėjas”.
  • Sekančią darbo dieną atvykęs kurjeris paims siuntą ir vieną siuntos lydraščio kopiją (kitą kopija lieka tau).
  • Gavę prekę atitinkančią reikalavimus numatytus antrame punkte, išsiųsime kitą norimo dydžio porą arba grąžinsime pinigus ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų.
KEDŲ MUGĖ 06.06

Prašome susipažinti su PRIVATUMO POLITIKA 

 

TAISYKLĖS IR SĄLYGOS:

PREKIŲ PRISTATYMO TERMINAI

Prekės pristatomos visoje Lietuvoje nuo 1-2 d.d., jei prekė tuo metu yra Vilniaus sandėlyje ir iki 5-6 d.d., jei prekė yra centriniame sandėlyje. Tikslus prekių pristatymo laikas nurodytas kiekvienos prekės aprašyme.

Prekes pristato kurjeriai. Jei iškilo klausimų dėl prekės pristatymo, pakeitimo, grąžinimo, susisiekite su mumis telefonu +37069964472 arba elektroniniu paštu hello@springs.lt

 

PRISTATYMAS SU KURJERIU

Kurjeris prekes pristato nurodytu adresu ir įteikia tiesiai į rankas.

Svarbu! Priimdami iš kurjerio siuntinį patikrinkite ar nepažeista pakuotė ir prekės. Pastebėjus pakuotės ar prekės pažeidimus, pažymėkite šį faktą prekės gavimo dokumente ir informuokite mus el.paštu hello@springs.lt per 2 kalendorines dienas, pridėkite ir pakuotės/prekės fotografiją.

 

PRISTATYMAS SU LIETUVOS PAŠTU

Į Kuršių Neriją siunčiame registruotu Lietuvos paštu. Pristatymo laikas 2-3 darbo dienos, siuntimas nemokamas, perkant nuo 60 EUR ir daugiau. El. paštu atsiųsime siuntos sekimo numerį.

 

PREKIŲ KEITIMAS IR GRĄŽINIMAS – NEMOKAMAS*

Netikusias prekes galima grąžinti arba pakeisti į reikiamą dydį nemokamai.

1. Grąžinimas SNKRS Vilnius Sneaker Store parduotuvėje parduotuvėje Vilniaus g. 45, Vilniuje.

Netikusias ar nepatikusias prekes galite pasikeisti/grąžinti SNKRS Vilnius Sneaker Store parduotuvėje parduotuvėje Vilniaus g. 45, Vilniuje. Prašome susisiekti su mumis el. paštu hello@springs.lt, nurodydami užsakymo numerį ir informaciją ar norite keisti ar grąžinti prekę.

2. Grąžinimas per kurjerių tarnybą.

Susisiekite su mumis el.paštu hello@springs.lt, nurodydami užsakymo numerį, mes atsiųsime dokumentus (lipduką ir lydraštį) ir iškviesime kurjerius Jusų nurodyta data ir adresu. SVARBU: siuntinį supakuokite tvarkingai, užklijuokite kurjerių lipduką kurį gausite el. paštu.

Jei nusprendėte batus pasikeisti į reikiamą dydį, prašome padaryti naują užsakymą, mokėjimo tipą pasirinkite „Atsiėmimas vietoje, Vilniaus g. 45, Vilniuje.“ ir “Apmokėjimas grynais pinigais atsiimant užsakymą vietoje.” (mokėti nereikės, nebent išsirinksite brangesnį modelį ir prekės gavimo metu sumokėsite tik skirtumą), o atsiskaitymo lange esančiame pastabų laukelyje nurodykite kokio tai užsakymo keitimas (užsakymo numerį rasite savo el. pašte, gautame užsakymo patvirtinime). Gavę tvarkingas grąžinamas prekes į savo sandėlį, išsiųsime keitimą. 

*Siuntą prašome atiduoti kurjeriui raštu sutartą dieną, jei siuntos sutartą dieną atiduoti negalėsite, o kurjeris jau bus iškviestas, kurjerio iškvietimas kitai dienai bus apmokestintas 4 EUR.

Pirmą kartą grąžinimas yra nemokamas. Mes sumokėsime už kurjerio paslaugas ir grąžinsime Jums pinigus.

 

Grąžinimo terminai

  • Prekę galite grąžinti per 14 dienų nuo pirkimo dienos.
  • Prekes nemokamai iš Jūsų paims mūsų atsiųsti kurjeriai arba jas galite pristatyti patys.
  • Prekės turi būti grąžinamos originalioje pakuotėje ir tinkamai supakuotos.

 

Grąžinamų prekių sąlygos:

Negalesime priimti prekių, jei jos:

  • Buvo vartojamos (dėvimos, avimos, ir pan.);
  • Buvo sugadintos;
  • Nebuvo išsaugotos jų vartojamosios savybės;
  • Prarado prekinę išvaizdą;
  • Nuo jų buvo nuimtos originalios etiketės.
  • Grąžinama ne originalioje/originalioje sugadintoje pakuotėje.

Batų priežiūra:

Rekomenduojama prižiūrėti nusipirktus batus specialiomis batų apsaugos priemonėmis, skirtomis natūralios ar verstos odos priežiūrai, taip pat priemonėmis, skirtomis dirbtinei odai, sintetikai ar tekstilei. Kiekvienas gamintojas batų sudėtį ženklina lipduku, kurį rasite etiketėje ar batų viduje. Batų skalbti skalbimo mašinoje nerekomenduojama.

Pinigų grąžinimas

Prekei atvykus į mūsų sandėlį mes patikrinsime ar ji nėra pakeitusi išvaizdos kaip aprašyta Grąžinamų prekių sąlygose. Deja, negalėsime grąžinti pinigų, jei sąlygų buvo nesilaikoma. Dėl prekės atsiėmimo iš mūsų sandėlio informuosime Jus elektroniniu paštu asmeniškai.

Jei grąžinta prekė atitinka grąžinimo sąlygas, pinigus pervesime į Jūsų banko sąskaitą ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo į mūsų sandėlį dienos.

Prašome detaliau susipažinti su mūsų taisyklėmis ir sąlygomis:

1. Sąvokos

1.1. Pardavėjas – Lietuvos Respublikos VĮ „Registrų centras“, Juridinių asmenų registro Vilniaus filiale įregistruotas privatusis juridinis asmuo UAB „Kedai“, juridinio asmens kodas 304029447, PVM mokėtojo kodas LT100009367012, buveinės adresas Vilniaus g. 45, LT-01119 Vilnius, korespondencijos adresas Vilniaus g. 45, LT-01119, Vilnius.

1.2. springs.lt – elektroninė parduotuvė, esanti adresu www.springs.lt

1.3. Pirkėjas – 1) veiksnus fizinis asmuo, t.y. asmuo, sulaukęs pilnametystės, kurio veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka; 2) nepilnametis nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, kuris turi tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jis yra emancipuotas; 3) juridinis asmuo; 4) visų aukščiau nurodytų asmenų tinkamai įgalioti atstovai.

1.4. Šalys – Pirkėjas ir Pardavėjas kartu.

1.5. Asmens duomenys – bet kuri informacija, susijusi su fiziniu asmeniu – duomenų subjektu, kurio tapatybė yra žinoma arba gali būti tiesiogiai ar netiesiogiai nustatyta pasinaudojant tokiais duomenimis kaip asmens kodas, vienas arba keli asmeniui būdingi fizinio, fiziologinio, psichologinio, ekonominio, kultūrinio ar socialinio pobūdžio požymiai.

1.6. Taisyklės – šios „Prekių pirkimo – pardavimo elektroninėje parduotuvėje springs.lt taisyklės“.

1.7. Paskyra – Pirkėjo registravimosi springs.lt rezultatas, dėl kurio sukuriama jo asmeninius duomenis ir užsakymų istoriją sauganti paskyra.

1.8. Privatumo politika – Pardavėjo patvirtintas dokumentas, kuriame yra numatytos pagrindinės Asmens duomenų rinkimo, kaupimo, tvarkymo ir laikymo taisyklės, naudojantis springs.lt.

1.9. Prekių atsiėmimo vieta – Pardavėjui priklausanti prekių atsiėmimo vieta esanti adresu: Vilniaus g. 45, Vilnius.

2. Bendrosios nuostatos

2.1. Pirkėjas patvirtina Taisykles su jomis susipažinęs bei pažymėjęs varnelę prie teiginio „Perskaičiau ir sutinku su taisyklėmis ir sąlygomis“. Tokiu būdu patvirtintos Taisyklės yra Šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu – pardavimu springs.lt susijusios sąlygos.

2.2. Pirkti springs.lt turi teisę tik Pirkėjai, kaip jie apibrėžti Taisyklių 1.3 punkte. Pirkėjas, patvirtindamas Taisykles ir susipažinęs su Privatumo politika (Taisyklių 2.4 punktas), patvirtina, kad jis turi teisę pirkti prekes springs.lt.

2.3. Iškilus būtinybei ar esant Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytoms aplinkybėms, Pardavėjas turi teisę pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles. Apie tai Pirkėjai bus informuojami prisijungę prie springs.lt arba springs.lt pirkdami prekes pirmąjį kartą po naujos redakcijos Taisyklių įsigaliojimo. Siekiant užtikrinti Pirkėjų susipažinimą su bet kokiais Taisyklių pakeitimais, nuoroda į naują Taisyklių redakciją bus siunčiama Pirkėjų Pardavėjui nurodytais elektroniniais pašto adresais. Nauja Taisyklių redakcija įsigalioja ją paskelbus springs.lt.

2.4. Pirkėjas privalo susipažinti su Pardavėjo Privatumo politika Sutikimą arba nesutikimą su konkrečiais Pirkėjo Asmens duomenų panaudojimo būdais Pirkėjas išreiškia pačioje Privatumo politikoje joje numatyta tvarka.

2.5. Jei Pardavėjui numatyta teisė ar pareiga pateikti Pirkėjui informaciją ar dokumentus elektroniniu paštu, visais atvejais už veikiančio ir Pirkėjui priklausančio elektroninio pašto adreso pateikimą Pardavėjui atsako pats Pirkėjas.

3. Prekių užsakymas, pirkimo – pardavimo teisinių santykių sukūrimo momentas

3.1. Pirkėjas gali užsisakyti prekes springs.lt pasirinkdamas vieną iš šių būdų:

3.1.1. internetu užsiregistruodamas springs.lt (įvesdamas savo registracijos vardą ir slaptažodį);

3.1.2. internetu nesiregistruodamas springs.lt;

3.1.3. telefonu;

3.1.4. prekių atsiėmimo vietoje.

3.2. Pirkėjas, užsisakydamas prekes vienu iš Taisyklių 3.1.1 – 3.1.2 punktuose nurodytų būdų, atitinkamuose Pardavėjo pateiktuose informacijos laukuose privalo nurodyti Privatumo politikoje numatytus tinkamam prekių užsakymo įvykdymui būtinus savo Asmens duomenis.

3.3. Prekių užsakymą telefonu ar Prekių atsiėmimo vietoje pateikusiems Pirkėjams taikomos Taisyklių ir Privatumo politikos nuostatos. Pateikdami užsakymą jie sutinka su Taisyklėmis.

3.4. Kai Pirkėjas, išsirinkęs perkamą prekę ar paslaugą ir suformavęs prekių krepšelį, įvykdo visus užsakymo žingsnius, kurių paskutinis yra mokėjimo būdo pasirinkimas ir patvirtinimas, laikoma, kad tarp Pardavėjo ir Pirkėjo atsirado pirkimo – pardavimo teisiniai santykiai ir sudaryta pirkimo – pardavimo sutartis. Pardavėjas siunčia Pirkėjui nuoroda į galiojančias Taisykles kartu su užsakymo patvirtinimu Pirkėjo nurodytu elektroninio pašto adresu.

3.5. Patvirtindamas Taisykles, Pirkėjas duoda sutikimą, jog jo užsakytos (-ų) prekės (-ių) instrukcija (-jos) lietuvių kalba būtų pateikiama (-mos) ne vėliau nei prekės (-ių) pristatymo metu Taisyklių ir Privatumo politikoje numatyta tvarka Pirkėjo Pardavėjui nurodytu elektroninio pašto adresu.

3.6. Kiekvienas Pirkėjo užsakymas saugomas springs.lt duomenų bazėje.

4. Pirkėjo teisės

4.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes bei užsisakyti paslaugas springs.lt šių Taisyklių nustatyta tvarka. 

4.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti užsakymo šių Taisyklių nustatyta tvarka.

4.3. Pirkėjas turi teisę atsisakyti sutarties šių Taisyklių nustatyta tvarka.

4.4. Pirkėjas turi teisę pakeisti ar grąžinti įsigytas prekes Taisyklių nustatyta tvarka.

4.5. Pirkėjas turi kitų teisių, įtvirtintų šiose Taisyklėse, Privatumo politikoje ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose.

5. Pirkėjo įsipareigojimai

5.1. Pirkėjas, naudodamasis springs.lt, privalo vykdyti savo įsipareigojimus, laikytis šių Taisyklių, Privatumo politikos, kitų sąlygų, aiškiai nurodytų springs.lt, bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.

5.2. Pirkėjas privalo sumokėti už užsisakytas prekes ar paslaugas ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka. Pasirinkęs atsiimti prekes Prekių atsiėmimo vietoje, Pirkėjas privalo jas atsiimti per Taisyklėse nurodytus terminus.

6. Pardavėjo teisės

6.1. Pardavėjas turi teisę keisti, sustabdyti ar nutraukti tam tikrų springs.lt funkcijų veikimą ar dalį jų, taip pat keisti springs.lt esančių elementų išdėstymą.

6.2. Pardavėjas turi teisę sustabdyti arba nutraukti springs.lt veiklą. Tokiu atveju, visi priimti ir patvirtinti Pirkėjų užsakymai užbaigiami vykdyti, o nauji užsakymai nėra priimami.

6.3. Pardavėjas turi teisę keisti paslaugų, teikiamų springs.lt, teikimo apimtį ar būdą, sustabdyti, nutraukti paslaugų ar jų dalies teikimą, apmokestinti paslaugas ar paslaugų dalį.

6.4. Jei Pirkėjas bando pakenkti springs.lt darbo stabilumui, saugumui ar nevykdo savo įsipareigojimų, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be išankstinio įspėjimo apriboti arba sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis springs.lt arba išimtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo Paskyrą.

6.5. Pardavėjas turi teisę iš anksto neįspėjęs Pirkėjo anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas, pasirinkęs Taisyklių 8.2.1 ar 8.2.2 punktuose numatytus apmokėjimo būdus, nesumoka už prekes per 2 (dvi) dienas.

6.6. Kai Pirkėjas pasirenka Taisyklių 8.2.3 punkte numatytą apmokėjimo būdą, Pardavėjas, iškilus neaiškumams dėl užsakyme pateiktos informacijos, turi teisę susisiekti su Pirkėju užsakyme nurodytais rekvizitais. Prekių pristatymo terminas tokiu atveju pradedamas skaičiuoti nuo susisiekimo su Pirkėju dienos. Pardavėjas turi teisę iš anksto neįspėjęs Pirkėjo anuliuoti jo užsakymą, i) jei Pardavėjui nepavyksta susisiekti su Pirkėju per 2 (dvi) darbo dienas po užsakymo pateikimo arba ii) jei Pirkėjas nepateikia Pardavėjui prašomos informacijos Pardavėjo nurodytu terminu arba iii) jei Pirkėjas nepateikia Pardavėjui sutikimo jo asmens duomenų tikrinimui.

6.7. Pardavėjas turi kitų teisių, įtvirtintų šiose Taisyklėse, Privatumo politikoje, kituose springs.lt dokumentuose ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose.

7. Pardavėjo įsipareigojimai

7.1. Pardavėjas įsipareigoja šiose Taisyklėse ir kitų springs.lt dokumentų nustatytomis sąlygomis sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis springs.lt teikiamomis paslaugomis.

7.2. Pardavėjas įsipareigoja aiškiai ir suprantamai springs.lt suteikti Pirkėjui informaciją, įtvirtintą Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.2287 straipsnyje.

7.3. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumą, Pirkėjo Asmens duomenis tvarkyti tik Taisyklių, Privatumo politikos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

7.4. Iki užsakymo pateikimo informuoti Pirkėją apie užsakymo įvykdymui reikšmingų springs.lt funkcijų sustabdymą ar nutraukimą, taip pat Taisyklių 6.2 – 6.3 punktuose nurodytus pakeitimus. Informacijos pateikimas springs.lt laikomas tinkamu informavimu.

7.5. Taisyklių numatytomis sąlygomis Pardavėjas įsipareigoja pateikti Pirkėjo užsakytas ir priimti Pirkėjo grąžinamas prekes.

7.6. Jei Pardavėjas dėl svarbių aplinkybių negali pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, jis įsipareigoja pasiūlyti Pirkėjui analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti prekę, kuri buvo siūloma kaip analogiška arba panaši, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 7 (septynias) darbo dienas, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas, ir visais atvejais atšaukti užsakymą.

7.7. Pardavėjas, nesutikdamas su Pirkėjo reikalavimais, privalo ne vėliau kaip per 10 (dešimt) kalendorinių dienų nuo Pirkėjo kreipimosi gavimo dienos, jeigu Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktai nenustato kitaip, pateikti vartotojui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą.

7.8. Pardavėjas įsipareigoja vykdyti kitas Taisyklėse, Privatumo politikoje ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose Pardavėjui keliamas pareigas.

8. Prekių kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai

8.1. Prekių kainos springs.lt suformuotame užsakyme nurodomos eurais, įskaitant tuo metu pagal teisės aktus galiojantį PVM dydį.

8.2. Už užsisakytas prekes Pirkėjas gali atsiskaityti vienu iš šių būdų:

8.2.1. naudojantis elektronine bankininkyste;

8.2.2. banko pavedimu;

8.2.3. grynaisiais pinigais prekių pristatymo/atsiėmimo metu;

8.3. Kai Pardavėjas gauna apmokėjimą už prekes, patvirtinamas prekių užsakymas ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas.

8.4. Pirkėjas, patvirtindamas Taisykles, sutinka, kad prekių pirkimo dokumentai – PVM sąskaitos faktūros, kurios kartu yra ir prekių garantiniai talonai, jam būtų pateikiamos elektroniniu būdu. PVM sąskaitose faktūrose nurodomos pasirinktos prekės, jų kiekis, galutinė prekių kaina, įskaitant visus mokesčius, ir kiti buhalterinę apskaitą reglamentuojančių teisės aktų patvirtinti būtini pateikti duomenys.

8.5. Prekių kaina po to, kai Pardavėjas patvirtino užsakymą, keistis negali, išskyrus atvejus, kai. prekės kaina pakito, dėl informacinių sistemų techninės klaidos ar kitų nuo Pardavėjo nepriklausančių objektyvių priežasčių. Jei tokiu atveju Pirkėjas nesutinka įsigyti prekę nauja kaina, Pirkėjas gali atsisakyti užsakymo informuodamas apie tai Pardavėją per 2 (dvi) darbo dienas. Anuliavus užsakymą šiame punkte numatyta tvarka, Pirkėjui grąžinamos visos jo sumokėtos sumos.

9. Prekių pristatymas

9.1. Užsakydamas prekes Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš prekių pateikimo būdų, įvardytų Taisyklių 9.2 – 9.3 punktuose.

9.2. Jei Pirkėjas užsakymo metu pasirenka prekių pristatymo į namus paslaugą:

9.2.1. Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

9.2.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Priimant prekes būtina pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą). Jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam asmeniui.

9.2.3. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.

9.3. Pirkėjas gali atsiimti prekes nemokamai iš Prekių atsiėmimo vietos. Jei Pirkėjas užsakymo teikimo metu pasirenka šį būdą:

9.3.1. Užsakytas prekes būtina atsiimti ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas po to, kai Pardavėjas informavo Pirkėją elektroniniu paštu, kad prekes galima atsiimti.

9.4. Pardavėjas pateikia prekes Pirkėjui vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Patvirtindamas šias Taisykles Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo terminus ir kitas sąlygas. Jei Pardavėjas nepristato prekių per papildomą terminą, Pirkėjas gali pasinaudoti Taisyklių 11.1 punkte įtvirtinta teise – atsisakyti prekių ar paslaugų pirkimo – pardavimo sutarties.

9.5. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl trečiųjų asmenų kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

9.6. Prekių pateikimo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos ir prekės (-ių) būklę bei pasirašyti siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad prekė yra perduota tinkamos būklės, pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės (-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu) nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos prekės pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė(-ės) yra pažeista (-os) ir/ar prekė (-ės) yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo tai pažymėti prekės perdavimo – priėmimo dokumente bei informuoti apie tai Pardavėją el. paštu. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės dėl prekių pažeidimų, kai tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų tik tuomet jei šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

9.7. Prekių atsitiktinio žuvimo ar jų sugedimo rizika pereina Pirkėjui nuo to momento, kai prekė perduota Pirkėjui.

9.8. Jei remiantis Taisyklių 9.2 – 9.6 punktais Pirkėjas neatsiima prekių per nustatytą terminą ar jų nepavyksta įteikti Pirkėjui ir Pirkėjas buvo sumokėjęs už prekes, atstovai susisiekia su Pirkėju dėl kito prekių pristatymo laiko ir/ar būdo. Jei Pirkėjas vis tiek neatsiima prekių arba nepavyksta jų įteikti, tokios prekės grąžinamos Pardavėjui, užsakymas anuliuojamas, o Pirkėjui grąžinami už prekes sumokėti pinigai, atskaičius banko mokesčius, taikomus Pardavėjui už atiktus banko pavedimus, prekių pristatymo mokestį, jeigu jis buvo taikomas.

9.9. Jei remiantis Taisyklių 9.2 – 9.5 punktais Pirkėjas neatsiima prekių per nustatytą terminą ar jų nepavyksta įteikti Pirkėjui ir Pirkėjas nebuvo sumokėjęs už prekes, tokios prekės grąžinamos Pardavėjui, o užsakymas anuliuojamas.

10. Prekių kokybės garantija ir tinkamumo naudoti terminas

10.1. Kiekvienos springs.lt parduodamos prekės savybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.

10.2. Pardavėjo siūlomos įsigyti prekės yra tinkamos kokybės, t.y. prekių savybės atitinka prekės aprašymą. Prekė atitinka vartojimo pirkimo-pardavimo sutartį, jei:

10.2.1. prekė atitinka Pardavėjo pateiktą aprašymą ir turi tokias savybes kaip ir prekė, kurią Pardavėjas pateikė kaip pavyzdį ar modelį reklamuodamas tą prekę springs.lt;

10.2.2. prekė tinka naudoti tam, kam tokios rūšies prekės paprastai naudojamos;

10.2.3. prekė atitinka kokybės rodiklius, kurie paprastai yra būdingi to paties pobūdžio prekėms ir kurių Pirkėjas gali pagrįstai tikėtis pagal prekės pobūdį ir daikto gamintojo, jo atstovo ar pardavėjo viešai paskelbtus pareiškimus, įskaitant reklamą ir daiktų ženklinimą, dėl daikto konkrečių savybių.

10.3. Pardavėjas neatsako už tai, kad springs.lt esančios prekės savo dydžiu, forma, spalva, ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų, spalvos ar kitų parametrų dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių ar kitų techninių priežasčių. Pirkėjui rekomenduojama perskaityti prekės aprašymą.

10.4. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo vartotojų teisių, kurias įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, jiems nustato teisės aktai.

11. Teisė atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, prekių grąžinimo ir keitimo tvarka

11.1. Teisė atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties

11.1.1. Pirkėjas nenurodydamas priežasties per 14 (keturiolika) dienų turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties pranešdamas apie tai Pardavėjui. 

11.1.2. Apie pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymą Pirkėjas Pardavėjui praneša vienu iš šių būdų: užpildydamas pavyzdinę sutarties atsisakymo formą arba pateikdamas aiškų pareiškimą, kuriame išdėstytas jo sprendimas atsisakyti sutarties. Pranešimas dėl sutarties atsisakymo siunčiamas el. paštu hello@springs.lt. Gavęs Pirkėjo pranešimą, Pardavėjas nedelsdamas išsiunčia patvirtinimą apie pranešimo gavimą.

11.1.3. Pasinaudoti pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymo teise numatytas 14 (keturiolikos) dienų terminas apskaičiuojamas taip: a. kai sudaroma pirkimo–pardavimo sutartis, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna užsakytą prekę; b. jeigu Pirkėjas vienu užsakymu užsakė daugiau negu vieną prekę ir prekės pristatomos atskirai, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę prekę; c. jeigu prekė pristatoma skirtingomis partijomis arba dalimis, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę partiją ar dalį; d. jeigu sudaroma sutartis dėl reguliaraus prekių pristatymo per nustatytą laikotarpį, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna pirmąją prekę.

11.1.4. Jeigu Pirkėjas atsisakė pirkimo – pardavimo sutarties kol prekė dar nebuvo jam pristatyta, Pardavėjas tokį Pirkėjo atsisakymą įformina kaip užsakymo atmetimą ir atitinkamai informuoja apie tai Pirkėją jo nurodytu elektroninio pašto adresu.

11.1.5. Jeigu Pirkėjas atsisakė pirkimo – pardavimo sutarties po to, kai prekė jau buvo pristatyta, arba jis ją buvo atsiėmęs, taikomos Taisyklių 11.6 punkte numatytos nuostatos.

 

11.2. Tinkamos kokybės prekių keitimo ir grąžinimo taisyklės

11.2.1. Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių perdavimo jam dienos pakeisti įsigytas prekes analogiškomis kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo prekėmis. Jeigu keičiant prekes susidaro kainų skirtumas, Pirkėjas su Pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas kainas. Pirkėjo pranešimas apie norą pasinaudoti šio Taisyklių punkto numatyta teise su nurodytomis grąžinamomis prekėmis siunčiamas el. paštu hello@springs.lt.

11.2.2. Jei Pirkėjui nepatinka nusipirktų prekių forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, prekės keičiamos ir grąžinamos remiantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“. Per Taisyklių 11.3.1 punkte numatytą terminą Pirkėjas turi teisę pakeisti ir grąžinti visas springs.lt parduodamas prekes,

11.2.3. Gavęs prekes Pardavėjas įsipareigoja pakeisti jas tomis pačiomis prekėmis tik Pirkėjo nurodytos formos, dydžio, spalvos, modelio ar komplektiškumo. Jeigu Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, jis grąžina Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 7 (septynias) darbo dienas po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie norą pasinaudoti šia teise, o jei Prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos.

11.2.4. Patvirtindamas šias Taisykles Pirkėjas sutinka, kad pinigai būtų grąžinami į Pirkėjo banko sąskaitą, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip.

11.2.5. Prekių ir pinigų grąžinimo tvarka numatyta Taisyklių 11.6 punkte.

11.3. Netinkamos kokybės prekių keitimo ir grąžinimo taisyklės

11.3.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Taisyklėse įtvirtinta tvarka bei atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus.

11.3.2. Jei Pirkėjas įsigijo netinkamos kokybės prekes ir apie tai buvo pažymėjęs prekės perdavimo – priėmimo dokumente (jeigu nepažymėjo, taikomos Taisyklių 11.3 punkto nuostatos) arba prekių netinkama kokybė pasireiškia gamybiniu defektu, kuris buvo prekių pirkimo metu, ar neatitikimu gamintojo nurodytoms specifikacijoms, Pirkėjas gali grąžinti prekes ir savo pasirinkimu gali reikalauti:

11.3.2.1. kad Pardavėjas neatlygintinai per protingą terminą pašalintų prekės trūkumus, jei trūkumus įmanoma pašalinti;

11.3.2.2. kad būtų atitinkamai sumažinta pirkimo kaina;

11.3.2.3. kad prekė būtų pakeista analogiška tinkamos kokybės preke, išskyrus atvejus, kai trūkumai yra nedideli arba jie atsirado dėl Pirkėjo kaltės;

11.3.2.4. grąžinti sumokėtą kainą ir atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, kai netinkamos kokybės prekės pardavimas yra esminis užsakymo pažeidimas.

11.3.3. Pirkėjas gali pasirinkti tik vieną iš Taisyklių 11.4.2 punkte numatytų teisių gynimo būdų. Savo pasirinkimą Pirkėjas privalo pareikšti grąžindamas prekę. Jei Pirkėjui pasirinkus 11.4.2 punkte numatytą būdą, Pardavėjas neturi galimybės jo įgyvendinti, Pardavėjas siūlo alternatyvų 11.4.2 punkte numatytą būdą. Pirkėjas neturi teisės keisti pasirinkto teisių gynimo būdo. Pirkėjas neturi teisės nutraukti pirkimo-pardavimo sutarties, jei prekės trūkumas yra mažareikšmis.

11.3.4. Pirkėjui norint grąžinti prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

11.3.4.1. pranešti apie tai Pardavėjui el. paštu hello@springs.lt, pranešime privaloma nurodyti grąžinamas prekes ir užsakymo numerį;

11.3.4.2. pateikti prekių įsigijimo dokumentą;

11.3.4.3. pateikti laisvos formos prašymą.

11.3.5. Teise grąžinti netinkamos kokybės prekes Pirkėjas gali pasinaudoti per 24 mėnesius nuo prekės perdavimo jam dienos.

11.3.6. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko Taisyklėse nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

11.3.7. Netinkamos kokybės prekes Pirkėjas turi atsiųsti Pardavėjui savo lėšomis. Grąžinant prekes vadovaujamasi Taisyklių 11.6 punktu.

11.3.8. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 7 (septynias) darbo dienas po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie netinkamos kokybės prekę, o jei prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos. Patvirtindamas šias Taisykles Pirkėjas sutinka, kad pinigai būtų grąžinami į Pirkėjo banko sąskaitą, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip.

11.3.9. Negrąžinami pinigai už tas prekes, kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos (paveiktos cheminėmis medžiagomis, vandeniu, atvira ugnimi, aukšta temperatūra, aštriais objektais ir t.t.), arba jeigu buvo pažeistos prekės naudojimo ar saugojimo taisyklės, arba prekės naudotos netinkamai ar ne pagal paskirtį.

11.4. Prekių keitimas ir grąžinimas pristačius ne tas prekes

11.4.1. Jei Pirkėjui buvo pristatytos ne tos prekės, Pirkėjas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau nei per 7 (septynias) darbo dienas, informuoti apie tai Pardavėją el. paštu hello@springs.lt. Pardavėjas savo sąskaita įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi užsakytų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę (-es) sumokėtus pinigus. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 7 (spetynias) darbo dienas po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie sutarties atsisakymą, o jei Prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos. Patvirtindamas šias Taisykles Pirkėjas sutinka, kad pinigai būtų grąžinami į Pirkėjo banko sąskaitą, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip.

11.4.2. Prekių ir pinigų grąžinimo tvarka numatyta Taisyklių 11.6 punkte

11.5. Prekių ir pinigų grąžinimo tvarka

11.5.1. Teise grąžinti prekes Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu nebuvo praleistas prekės grąžinimui numatytas terminas, prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama. Visos grąžinamos prekės turi būti su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais ir originalia pakuote.

11.5.2. Visos dovanos, kurios buvo pateiktos kartu su įsigyta preke, turi būti grąžintos tuo pat metu.

11.5.3. Grąžindamas prekes Pirkėjas privalo nurodyti siuntėjo adresą ir tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Pardavėjas negrąžins pinigų už prekes, kurios buvo pažeistos siuntimo metu. Pardavėjas neatsako už siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai supakuoti, netinkamai nurodžius adresą, taip pat jei siuntiniai buvo prarasti ar sugadinti siuntimo metu.

11.5.4. Pirkėjas pasinaudojęs Taisyklių 11.1-11.5 punktuose numatytomis teisėmis turi įvykdyti Taisyklėse numatytus reikalavimus dėl prekių grąžinimo ir laikytis jose numatytos tvarkos.

11.5.5. Jei Pirkėjas pasinaudojo Taisyklių 11.1, 11.3-11.5 punktuose įtvirtintomis teisėmis, pinigai jam grąžinami per 7 (septynias) darbo dienas po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą, o jei prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui, šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo prekės grąžinimo Pardavėjui dienos. 

11.5.6. Patvirtindamas šias Taisykles Pirkėjas sutinka, kad pinigai būtų grąžinami į Pirkėjo banko sąskaitą, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip.

11.5.7. Pasinaudojus Taisyklių 11.1.-11.5 punktuose įtvirtintomis teisėmis Pirkėjui grąžinama visa prekės kaina. 

11.5.8. Pardavėjas turi teisę negrąžinti vartotojui jo sumokėtų sumų tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui ir nėra patikrintos dėl atitikimo Taisyklių 11.6.2 punktui.

11.5.9. Jeigu keičiant prekes susidaro kainų skirtumas, Pirkėjas su Pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas kainas.

12. Atsakomybė

12.1. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis springs.lt.

12.2. Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų saugojimą ir/ar perdavimą tretiesiems asmenims. Jei springs.lt teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie springs.lt naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.

12.3. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, Privatumo politika, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

13. Apsikeitimas informacija

13.1. Pardavėjas šių Taisyklių ir Privatumo politikos numatyta tvarka visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos metu ar užsakant prekes nurodytu elektroninio pašto adresu arba SMS žinute jo nurodytu telefono numeriu.

13.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo springs.lt skyriuje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

14. Baigiamosios nuostatos

14.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

14.2. Šių Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.

14.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami šiais būdais:

14.3.1. Derybų būdu.

14.3.2. Prašymą/skundą dėl springs.lt įsigytos prekės galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. 8 5 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) – ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://webgate.ec.europa.eu/odr

14.3.3. Nepavykus susitarti per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

SPRINGS kontaktai

Visus klausimus ir pasiūlymus siųsk mums į hello@springs.lt arba skambink tel:  +37069964472

Marketingo / plėtros / bendradarbiavimo klausimais – rašyk į hello@springs.lt

Internetu užsakytas prekes, po informacijos apie prekės paruošimo gavimą, gali atsiimti SNKRS Vilnius Store parduotuvėje Vilniaus g. 45, Vilniuje.

Darbo laikas:

Pirmadienis 13:00–19:30
Antradienis 13:00–20:00
Trečiadienis 13:00–20:00
Ketvirtadienis 13:00–20:00
Penktadienis 13:00–20:00
Šeštadienis 14:00–20:00
Sekmadienis 14:00–19:00

Mūsų įmonės rekvizitai:
UAB Kedai | Vilniaus g. 45, Vilnius
Įm. kodas: 304029447 | PVM kodas: LT100009367012
Banko sąskaita Citadele banke: LT837290000013467561

D.U.K.

/ Ar visų batų dydžiai atitinka? Ar nėra pamažinti / padidinti?
 Kiekvieno gamintojo dydžių lentelė šiek tiek gali skirtis, tačiau dažniausiai skirtumai yra minimalūs. Jei dvejoji ar imti didesnį ar mažesnį dydį: Reebok, Vans, Converse– imk mažesnį (batai kiek didinti), kiti gamintojai – dydžiai atitinka įprastus standartus, todėl imk įprastą dydį ar puse dydžio didesnį (jei tavo dydžio nėra). Atmink, kad kedai yra/turi būti laisvi. Jei dydis netiks – nemokamai pakeisime į tinkamą (jei tik turėsime tau reikiamą dydį).

/ Ar pristatote savaitgaliais?
 Pristatymas į namus vykdomas darbo dienomis Venipak kurjerių pagalba. Išskirtiniais atvejais yra galimybė pristatyti siuntą šeštadienį (už papildomą mokestį). Jei tai būtina – rašyk mums į orders@springs.lt – pabandysim išspręsti

/ Kiek kainuoja pristatymas į namus?
 Perkant už 60 EUR ir daugiau pristatymas Lietuvoje – nemokamas. Perkant už mažiau – pristatymo kaina 4 EUR

/ Ar galiu grąžinti batus? Per kiek laiko?
 Šią informaciją rasi „Prekių grąžinimas“ skiltyje

 

NEW BALANCE – VYRAMS
EU US UK CM
36 4 3.5 22
37 4.5 4 22.5
37.5 5 4.5 23
38 5.5 5 23.5
38.5 6 5.5 24
39.5 6.5 6 24.5
40 7 6.5 25
40.5 7.5 7 25.5
41.5 8 7.5 26
42 8.5 8 26.5
42.5 9 8.5 27
43 9.5 9 27.5
44 10 9.5 28
44.5 10.5 10 28.5
45 11 10.5 29
45.5 11.5 11 29.5
46.5 12 11.5 30
47 12.5 12 30.5
47.5 13 12.5 31
49 14 13.5 32
50 15 14.5 33